lunes, 2 de enero de 2012

42.


Psn.
Un dia despertes y veus que el món esta igual, nosaltres pasem per el temps, y la vida cambia a uns per altres..
I apareixen persones noves en la teva vida, o simplement cambies de pensament sobre algunes persones que abans coneixies.. Persones amb les que sintonises sense cap explicacio, en una onda diferent.. 

Son elles les que cada dia em diuen que no em preocupe per res, que hui sera altre dia, i que sera millor. Son les que m'escolten, i intenten donarme els millors consells per a aconsegir fer-me sonriure, encara que al meu cap ronden milers de preocupacions..
Les que saben que un dia pot ixir roïn pero tambe em recorden que el següent no te perque ser igual.. Que les coses roïnes d'ahir, son sonriures hui..

Elles saben com soc, perque han voigut saber-ho. Son del tipus de persones que et donen anims i tot el que pugen donarte. Em donen carinyo sols amb dues pareules tontes..
Amiges, aixina m'agrada anomenar a les persones que compleixen tot l'anterior..
I en especial, magrada dir-li.. PSN!

No hay comentarios:

Publicar un comentario